یک ذهن زیبا

محلی برای تبادل میان مترجم ها

محلی برای تبادل میان مترجم ها

این وبلاگ یک وبلاگ شخصی برای هماهنگی میان مترجم های سایت های مختلف هست.
امیدواریم با این کار از دوباره کاری و از بین رفتن زحمات دوستان جلوگیری شود.

بایگانی
پیوندهای روزانه


شخصیت های اصلی داستان ریچارد سایفر، کیلان امنل و زدیکوس زول زوراندر جادوگر بدنبال راهی برای نجات دنیا هستند. این داستان در فضاهای قدیمی و جنگ با شمشیر و .... نوشته شده. رمان اول با نام قانون اول جادوگری توسط تری گودکایند در سال 1994 نوشته شد. از این کتاب تا کنون بیش از 25 میلیون نسخه به فروش رفته و به 20 زبان دنیا ترجمه شده. این رمان برای رده سنی جوانان نوشته شده و مطالعه ان به افراد زیر 16 سال توصیه نمیشود. همچنین از روی این مجموعه داستان سریالی به نام افسانه جستجوگر ساخته شده است. این جلد وقایع را در ادامه جلد پیشین روایت می کند و آنها را ادامه می دهد. ریچارد و کیلان در آیدیندریل هستند. خواهران نور و بقیه گروه فرار کرده از قصر پیشگویان همراه با ارتش دیهارا به سر میبرند. اسقف اعظم آنالینا و ناتان و زد جادوگر اول نیز به ماجراجویی های خود برمبنای پیشگویی ناتان ادامه می دهند

توجه: دوستانی که قصد برداشتن این مجموعه رو دارند با مدیران گودلایف تماس حاصل کنند یا در همین جا خصوصی کنند. همچنین کسانی که علاقه ای به همکاری در ترجمه کتاب های بعدی دارند. با مدیریت گودلایف تماس حاصل کنن.(این آزمایشی هست)

کتاب

سایت مترجم

میزان پیشرفت

رزو شده

کنسل شده

جلد پنجم تا 12

زندگی خوب

 مشخص نیست

رزرو شده

...

 

 

 

 

 

نظرات  (۱۴)

وبلاگتون خیلی خیلی خیلی خوبه و واقعا دارین کمک بزرگی میکنین.واقعا ممنونم
سلام، ترجمه جلد پنجم شمشیر حقیقت به کجا رسید؟ اگر کسی در حال ترجمه نیست، مایلم ترجمه جلدهای بعدی را به عهده بگیرم. لطفا با ایمیل اطلاع دهید.

سلام. جلد پنجم این کتاب چندسال هست که ترجمه نشده و نخواهد هم شد. دوستای عزیزم الکی دنبالش نگردید تا وقتی این قانون مسخره رزرو پابرجاعه.

پدرام و سایت مضحک گودلایف با این حرکتشون ریدن به تمام  داستان . سه ساله این کتاب رو رزرو کردن ولی عرضه ی ترجمه رو ندارن . متاسفانه شعور اینم ندارن که بگن نمی تونیم و نمی خوایم بکنیم . من سه ساله یک فایل از این سایت دانلود نکردم و نخریدم و تا آخر عمرمم نمی خرم به هر کدوم از بچه های کتابخوان هم که برسم هینو میگم .
  • محمد طاها
  • بنظرم یه گروه تشکیل بشه متشکل از چند مترجم و یک ویراستار تو تلگرام بیان و ترجمه کنن البته اونایی که علاقه دارن . کتاب خیلی ساده هست فقط یکم زحمت ویراستاری داره که من خودم خیلی از اشخاصو میشناسم که وارد هستند . 
    چون سایت انجامش نمی ده و نمی زاره سایت دیگه ای انجامش بده ما می تونیم توی یه جمع دوستانه این کتابو ترجمه کنیم و بصورت رایگان هم در اختیار کسایی که علاقه مندن بذاریمش 

    رزرو کردن ترجمه باید محدودیت زمانی داشته باشد. از آنجایی که خبری از ادامه ترجمه نیست، من ترجمه جلد ششم شمشیر حقیقت، ایمان سقوط کردگان را آغاز کردم. اگر تا پایان سال ۹۸ ترجمه من منتشر نشد، دیگران مختارند ترجمه جلد ششم را آغاز کنند.
    گویا دریم رایز تمام مطلب در انجمن رو حذف کرده و میخواد کتابو پولی بذاره هر چند بعید میدونم مورد استقبال قرار بگیره ... اونا عملا تمام دنبال کنندگان کتاب رو با این سه سال از دست دادن .
    در طول این مدت به هیچ انتقاد و شکایتی جواب ندادن من حتی چندین بار با مدیران بخش های مختلف این سایت صحبت کردم ولی به هیچ نتیجه ای نرسیدم .
    (فاطمه جان امیدوارم در ترجمه کتاب شش موفق باشی )
    من الآن یه چرخی تو دریم رایز زدم، از آخرین پستایی که در بحث ترجمه و دانلود کتاب گذاشتن نزدیک به دو-سه سالی میگذره.
    گویا کلا تعطیلن.

    سلام من جلد پنجم رو از کجا دانلود کنم؟

    سلام. واقعا حیف کتاب به این زیبایی... بین همه ی مجموعه های فانتزی بهترینه اونوقت گیر یه مشت آدم بدقول افتاده. حتی حاضر نیستن یه جواب درست به آدم بدن که کی این ترجمه تموم میشه. والا ماها که عمر نوح نداریم

    دوستان یه خبر خوب دارم براتون  و اونم این که تمام جلد های این کتاب ترجمه شده و قراردادش با یک انتشارات بسته شده و قراره به طور رسمی و فیزیکی چاپ بشه .

    واقعا چی شد ترجمه این کتاب؟؟! سریالش هم که کنسل شد .. همه جا در حقش کم ‌لطفی کردن 

    حیف واقعا .. خیلی‌ی‌ی‌ این مجموعه رو دوست داشتم کاش حداقل سریالش رو ادامه میدادن ،  امیدوارم حرف رضا حقیقت داشته باشه و به زودی کتاب به صورت رسمی چاپ بشه ://

    خدایش چرا ترجمه نمیشه بهترین کتابیه که تا حالا خوندم چند سال دنبال ترجمه میگردم همه زدن سایت گودلایف ترجمه میکنه میذاره فروش میری سایتشون میبینی اخرین بحثا مربوط به چند سال پیشه معلومه کلا قید ترجمه رو زدن اگه کسی ترجمه بلده لطفا منتظر اینا نمونه ترجمه کنه ما میخریم هر کسیم خبر جدید یا ترجمه جدید داشت لطفا ایمیل کنه ممنون 

    سلام. به زودی قسمت هایی از ترجمه جلد پنج رو بصورت رایگان میذارم‌. یه وبلاگ درست میکنم و آپلود میکنم یا از طریق تلگرام به همه میدم. خرید سانسور شده این‌کتاب بدرد نمیخوره.  موفق باشید. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی